vyber HDD

pyrin pyrin@volny.cz
Středa Srpen 3 17:38:28 CEST 2005

Takova ztrata dat je nekdy dobra vec. Clovek alespon zjisti, jak spoustu
programu a dat nepotrebuje a hlavne muze opet shromazdovat novejsi a
aktualnejsi verze.
Osobne zalohuji pouze nejdulezitejsi zalezitosti z oblasti vyvoje, vyroby a
ucetnictvi. Ostatni veci jsou v dnesni dobe nahraditelne (katalogove listy,
nabidky + ceniky soucastek).
Takze vsechno zle je k necemu dobre.
pyrin

----- Original Message -----
From: "David Kucera" <david@cybertex.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, August 03, 2005 8:35 AM
Subject: Re: vyber HDD

nema smysl kupovat nejakou prodlouzenou zaruku
ja osobne povazuju bezny IDE/SATA HDD za spotrebak
nema smysl vybirat znacku kazi se vsechny, rozumny clovek zalohuje necim
pro nej prijatelnym (pred nedavnem jsme se koukal na statistiku jednoho
velkoobchodu)
pri zalohovani je vetsi financni ztrata prace se znovu instalovanim SW a
upravou k obrazu svemu na HDD nez HDD samotny
ja to krome RAID (SCSI ) u compu z IDE HDD resim tak ze se koupim 2
stejne den dva se instaluje SW a pak se udela obraz HDD na ten druhy a v
pripade poruchy HDD se jen vymeni a se zalohy dodaji aktualni data

jen pro zajimavost to na cem se vozim je stare diskove pole
50x SCSI HDD (nastrkal jsem tam stare 4G hitachi HDD  )
a uz dva roky se na tom protoci za den 45G dat a porad to jede bez problemu
http://www.cybertex.cz/david/pole.jpg