vyber HDD

Martin Marek martin.m.888@seznam.cz
Středa Srpen 3 11:48:13 CEST 2005

> [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Cihak@dkv.lbc.cd.cz
>
> Ach jo, To se nám to zamotává :-).
> Domnívám se, že prodejce dá prodlouženou záruku na takové
> typy HD, se kterými má dlouhodobě dobrou zkušenost. Jistě ji
> nedá na řadu, kde se mu z 1000 prodaných kusů 100 vrátí během
> prvního měsíce. Takže tu prodlouženou záruku beru spíše jako
> doporučení v tom smyslu, že s těmito disky máme natolik dobré
> zkušenosti, že si takovou záruku troufneme poskytnout. Nic
> víc za tím nehledejte - nic víc jsem tím říci nechtěl.

Mě osobně zatím neodešel ani jeden disk co jsem používal :
???   40MB
Coner 250MB
IBM, taky pohoda - 4GB
Seegate Baracuda SCSI - 8GB - perfektní
disk, rychlej jak bejk.
Pak různý WDčka a Seegejty
a nyní mám WDčko 120GB a jsem spokojený,
ale je fakt, že má zatím něco málo přes
rok, tak uvidíme.
Takže nemám vyhraněný názor na značku,
hlavně když to spolehlivě funguje.

> A jak píšete - zálohovat, zálohovat, zálohovat. A pak to
> zkolabuje a jako na potvoru... No vždyď to znáte :-))

S tím souhlasím, v bývalé práci jsem
vytvořené programy odpoledne nebo večer
vždy každý den přehrál FTPčkem na
Linuxový server a pohoda.
Průser nastal, když se diskové pole zaplnilo
a bylo oznámeno, že se něco smaže,
tak jsem napsal nasraně maila, že ty data
co tam jsou, tak jsou dražší než hodnota
těch SCSI disků, ale nebyl jsem vyslyšen,
když se šetří, tak se šetří :-))) ale i :-(
Konec vtipů - zálohovat, zálohovat a zálohovat,
někdy je cena zdrojáků, programů a dat
větší než cena hardisku.

Martin