vyber HDD

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Srpen 3 10:29:57 CEST 2005

Dne středa, 3. srpna 2005 6:48 "Jaroslav Buchta" <buchta@compelson.cz>
napsal(a):

> To ja taky ne :-) Asi aby se mohlnekdo masirovat ze ma na neco extra?

ani bych nerekl. Rolls je jedinecne spolehlive auto (nebo aspon byl, nevim jak
ted kdyz uz to neni rolls).

> Zpet k diskum, provozujeme asi 3 pocitacove ucebny (40PC) + nekolik
> pocitacu v prumyslu (cca 10PC), skoro trvale zapnuto,ruzni vyrobci (vetsina
> WD,neco Seagate, neco i jine) a NIKDY co behem 5ti let pamatuju neodesel
> zadny disk, a to jsou vsechny v low end cenove kategorii. Co odeslo,to byly
> Seagate SCSI disky v serveru, asi po roce a ty naopak levne nebyly. Me taky

vite, ty skvele WD disky na ktere se ceka malem jako na zakazkove auto se
nelisi jenom zarukou, ale taky spolehlivosti pri cteni dat, kterou maji o
nekolik radu vyssi. Vite, ono blbe precteny bit a pritom neoznameny jako
chyba umi zpusobit peknou paseku v systemu (toho jsem si kupr. s IBM disky
hodne uzil nez jsem prisel na to ze je to prave diskem).

--

                        Jaroslav Lukesh