Kde koupit starsi Agilent 34401A ?

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Srpen 3 09:28:13 CEST 2005

Skuste kontaktovat Agilent. Jednak davaju skolam zlavy a spatne vykupuju
starsie pristroje pri predaji novych. Nieco mozno teda budu mat. Mozete
skusit aj ciastocny sponzoring (cast zaplatite, cast vam daruju. Maju
velmi vysoke marze, takze pokial natrafite na rozumneho cloveka s
rozumnym navrhom tak by to mohlo prejst). Teda aspon takto to funguje vo
Svajciarsku :-)
balu