vyber HDD

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Středa Srpen 3 08:35:26 CEST 2005

Norton Ghost je dobra vec, ale pokud clovek HDD pouziva jako datovy sklad
tak ma proste smulu 300GB nelze na nic (bez relativne velke investice do
paskoveho zalohovadla) zazalohovat. Tak nejak si rikam, ze vyvoj optickych
medii nejak zaostava, kde jsou 1T holograficke zapisovaci karty za 1.2$/ks
:-)

Puvodni zprava ze dne 3.8.2005:

> Tady nejde o to abych to mohl za 3 roky reklamovat. Jde tu o data.
> Jestliže mám alespoň o trochu větší pravděpodobnost, že ten disk bude
> spolehlivý tak jsou ty 200 kč dobrá investice.

Tyto tri vety jsou v naprostem rozporu. Pises, ze nejde o to, abys mohl
reklamovat za 3 roky. Jenze priplatek za 3letou zaruku neni o tom, ze ten
disk neodejde, ale pouze a prave o tom, ze ho muzes reklamovat.

Data rozhodne nezachranis "investici" ve vysi 200 Kc do prodlouzene zaruky,
to je prece absolutni nesmysl. Ten disk je naprosto stejny jako ten s
dvouletou zarukou, jen ho muzes reklamovat ve lhute o rok delsi.

Pokud ti jde o data, tak si porid poradny zalohovaci software, treba Norton
Ghost. Protoze to je ta dobra investice. Jo a nesmis zapominat ho casto
spoustet, jinak to je taky naprd :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem