vyber HDD

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Srpen 3 08:27:51 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 3.8.2005:

> Tady nejde o to abych to mohl za 3 roky reklamovat. Jde tu o data.
> Jestliže mám alespoň o trochu větší pravděpodobnost, že ten disk
> bude spolehlivý tak jsou ty 200 kč dobrá investice.

Tyto tri vety jsou v naprostem rozporu. Pises, ze nejde o to, abys
mohl reklamovat za 3 roky. Jenze priplatek za 3letou zaruku neni o
tom, ze ten disk neodejde, ale pouze a prave o tom, ze ho muzes
reklamovat.

Data rozhodne nezachranis "investici" ve vysi 200 Kc do prodlouzene
zaruky, to je prece absolutni nesmysl. Ten disk je naprosto stejny
jako ten s dvouletou zarukou, jen ho muzes reklamovat ve lhute o rok
delsi.

Pokud ti jde o data, tak si porid poradny zalohovaci software, treba
Norton Ghost. Protoze to je ta dobra investice. Jo a nesmis zapominat
ho casto spoustet, jinak to je taky naprd :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz