napajanie 9V

Pavel pavel_t@centrum.cz
Úterý Srpen 2 18:16:59 CEST 2005

> krabicku aj 9V baterku, ale aplikaciu chce prerobit na jednocip. Ten
> bude fungovat len obcas, vacsinu casu bude spat.
>
> Otazka je, ako riesit napajanie, aby baterka vydrzala co najdlhsie.

Jak se ten jednocip bude probouzet? Jestli externim signalem/tlacitkem
tak zkuste popremyslet o nejakem uspornem stabliku s inhibit vstupem,
toto ma treba LExx ale mam dojem ze pri inhibitu ma stale pomerne velkou
spotrebu. Signal nahodi stablik, MCU si ho po dobu prace podrzi a az
dopracuje tak ho shodi.

Mam dojem ze hezke stabliky s minimalni vlastni spotrebou dela
Microchip, maji tu nectnost, ze Uin muze byt maximalne treba 10V i mene,
vybrat z nich na Uin 15V uz byl (mozna stale je, resil jsem toto pred
 >rokem) trochu problem. Pro 9V baterku asi ale stale bude vyber siroky.
Jaka je dostupnost nevim, tu uz neresil protoze s toho seslo.

Nebo jiz Danhardem zmineny LM2936 nebo LM2936BM se vstupem shutdown. Ale
zbeznym prohlidnutim DS mam dojem, ze SD mozna nebude potreba pokud se
pouzije MCU s nizkou spotrebou behem spanku.

Pavel