OT: pisici telefony

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Úterý Srpen 2 17:03:12 CEST 2005

Hezke odpoledne,

    nemyslela jsem blbinky tipu Nokia a podobne, ale treba podobny
pristroj jako je tu http://www.anticer.cz/images/textlink.jpg  Slouzi ke
komunikaci lidi, kteri nemuzou pouzivat bezny telefon. Je pravda ze v
dnesni dobe ztraceji svuj vyznam, ale i tak jsem byla jen zvedava.jak to
vlastne funguje. Jestli se posilaji audio signaly (obdoba DTMF) nebo
neco jineho ... Nasla jsem jen par nabidek, ale nic co by me zajimalo a
znacne pochybuju, ze kdyz napisu vyrobci, tak mi to prozradi.

					Saša K. Svobodová - Viky

               web: http://www.zdravotnici.cz
      soukromý web: http://www.sasa.zdravotnici.cz

              mail: viky@zdravotnici.cz
                    sasa.svobodova@centrum.cz
      mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz  - max 120 znaků !!!

               ICQ:  260 344 186

Tomas Cerny wrote:

>No ja si taky lamal hlavu, jak je mysleno "pisici telefony", vzhledem k
>zamereni konference me zase napadl kryt Nokie 3220 Xpress-on Fun, jak s
>nim machate ve vzduchu a ledky se na zadnim krytu rozsvecujou a
>zhasinaj, ze to ve vzduchu tvori napis.
>
>jak to vypada je videt zde:
>http://www.nokia.cz/pics/phones/funshell/enh_functional_covers_main.jpg
>

>tomas

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0530-3, 29.07.2005
Testovano: 2.8.2005 17:03:29