OT: pisici telefony

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Srpen 2 16:19:14 CEST 2005

Dne úterý, 2. srpna 2005 14:07 Pavel Novotny <novotny.pp@atlas.cz> napsal(a):
> Ono spise jde o to co se mysli tim pisicim telefonem, pokud se tim mysle
> telefon, ktery umi prevadet mluvenou rec na psanou tak zde se prakticky
> nechytate, respektive existuji , ale umi rozpoznavat pomerne omezenou
> slovni zasobu a to pouze v anglictine. Jednou jsem to na nejake vystave
> zkousel a z me anglictiny to poznalo tak OK a cislovky :-).

POkud ma pamet jeste dobre slouzi, tak jiz pred >10 lety meli v nejakych
vyvojovych laboratorich u HP pocitac schopny rozumet bezne mluvene reci (tj.
prevest ji na psanou podobu), jen rikali, ze neni vhodne s tim jit ven. Taky
IBM pred cca 10 lety vyrabelo a komercne proavalo nejaky diktovaci soft, neco
jako elektronickou pisarku, ani moc drahe to nebylo (~200$ ?)

To, ze "nic" pouzitelneho neni k dispozici je dle meho mineni jen zajmem o
udrzeni pokroku v prijatelne nizkych mezich. Kdyby byl pokrok prilis veliky,
mnoho lidi by bylo bez prace. A jak znamo, kdo nema praci a penize, tomu se
neda vladnout, coz neni zadouci.

--

                        Jaroslav Lukesh