OT: pisici telefony

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Úterý Srpen 2 14:07:20 CEST 2005

Ono spise jde o to co se mysli tim pisicim telefonem, pokud se tim mysle
telefon, ktery umi prevadet mluvenou rec na psanou tak zde se prakticky
nechytate, respektive existuji , ale umi rozpoznavat pomerne omezenou slovni
zasobu a to pouze v anglictine. Jednou jsem to na nejake vystave zkousel a z
me anglictiny to poznalo tak OK a cislovky :-).

Pokud telefon, ktery umi znakove komunikovat s druhym podobnym , tak ty
existuji take, ale podle meho jde v dobe PC za par supu o vec vice nez
zbytnou.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Dawid Ferenczy
Sent: Tuesday, August 02, 2005 1:57 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: pisici telefony

Puvodni   zprava   "OT:   pisici   telefony"  od  "Sasa  -  Viky  -
Svobodova
(hw-list@list.hw.cz)" z 1. srpna 2005, 20:37:49,
msgid:42EE6BFD.4080302@zdravotnici.cz (1423 bajtu):

SVS>     Jeste jednou se omlouvam a odpovedi radeji na soukromy mejlik,
SVS> at nejsou moc velike reci.

SVS>     Budu zauzlovana :-)

Ja myslim, ze to zase az tak OT neni a ze by to mohlo zajimat vice lidi z
teto konference...  Nebo sem, Saso, hod potom nejaky souhrnny email treba s
odkazy, co se Ti podarilo zjistit... Diky ;)

--
S pozdravem,
 Dawid Ferenczy