RE: OT:oprava hliníkového chladiče u auta

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Pondělí Srpen 1 22:43:21 CEST 2005

Ja osobne bych na to moc nespolehal - muze to byt mastne a v dirce se to
nechyti.

Vylamal bych par tech lamel a na tu trubicku nasadil nejakou sponu, kterou
bych podmazal zminenyma lepidlama. Spona zachyti mechanicke namahani (preci
jen je tam nejaky tlak a vibrace) a to lepidlo tam zajisti jen tesnost.

Jinak kdyz je nejhur tak se obetuje (vyrizne) cela ta jedna trubicka (pokud
je na koncich sberac) a na krajich se udelaji zaslepky. Na chlazeni to
urcite nepoznate.

RadekCX