OT: pisici telefony

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Pondělí Srpen 1 20:37:49 CEST 2005

Dobry den vespolek,

    omlouvam se za OT, ale nejak nevim jak to najit. Da se nekde najit
najake povidani o pisicich telefonech ? Jak to vlastne funguje, jake
jsou treba protokoly, zabezpeceni a tak ? Co jsem nasla jsou jen
reklamni nabidky vyrobcu, ale nic vic. Jen ze telefon existuje a ma
tolik a tolik pameti a ja nevim ceho vseho jeste navic. Ale nic kloudneho.

    Jeste jednou se omlouvam a odpovedi radeji na soukromy mejlik, at
nejsou moc velike reci.

    Budu zauzlovana :-)

					Saša K. Svobodová - Viky

               web: http://www.zdravotnici.cz
      soukromý web: http://www.sasa.zdravotnici.cz

              mail: viky@zdravotnici.cz
                    sasa.svobodova@centrum.cz
      mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz  - max 120 znaků !!!

               ICQ:  260 344 186

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0530-3, 29.07.2005
Testovano: 1.8.2005 20:37:57