OT: Ta chemie potvora...jak namichat roztok o urcite koncentraci

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Srpen 1 15:08:45 CEST 2005

Je zajimave, ze v te knize take uvadeji slozeni elektrolytu s KOH jeste
podle CSN jako 80% plus to co jsme psal. Nikde se nezminuji, ze by to byl
treba monohydrat. Vim, ze objednany LiOH co tam take ma prijit je monohydrat
a musim ho davkovat dvojnasobne.

Asi jim fakt budu muset napsat. Tajne jsem doufal ze se ozve Simon
Cihelniku. :-)

RadekCX