OT: Ta chemie potvora...jak namichat roztok o urcite koncentraci

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Srpen 1 15:04:26 CEST 2005

No takhle nejak jsme se k tomu dostali, ale udelali jsme pocetni chybu proto
tech 4.9 a 1.1kg - je ale otazkou zda ten pomer uvadeny v knize 1:3 nepocita
s tim obsahem 80%!!!

To je fakt bor..l :-)

RadekCX