Kde koupit tohle: Picotux ?

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Pondělí Srpen 1 14:02:20 CEST 2005

Jejda, jen jsem se nabidl, ze to mohu bezproblemu privezt, jelikoz
zitra jedu na otocku do Mnichova, a dostal jsem skoleni jak
objednavat zbozi ze zahranici :o) Dekuji, nepotrebuji, i kdyz jsou
to informace uzitecne.

Ale, i kdyz je zminena firma v Mnichove, asi bych pro to fyzicky
nejel pres cele mesto, ale objednal bych to postou, aby to bylo
druhy den na stole. Ucet by znel zrejme na jinou fyz. osobu v
zahranici a placeno by to bylo z uctu. Takovy ucet se skutecne da
potom v cesku u pravnicke osoby, platci DPH uplatnit velice tezko.

Nebylo by to tedy dovezeno jako obchodni zbozi, jelikoz i s tim
bych se musel zastavit na celnici pro potvzeni o vyvozu.

Danhard

--
Revoluční vysokorychlostní INTERNET jen za nízký měsíční paušál 399
Kč. Navíc MP3 přehrávač nebo flash disk ZDARMA!  Více na