Nakupovani v China

David Kucera david@cybertex.cz
Pondělí Srpen 1 13:35:52 CEST 2005

Zdravim
100 firem 100 pristupu
nekde neuspejete z desetitisici obvody nekde uspejete z 50kusy obvodu
doporucuju psat trosku vetsi mejly vsichni radi ctou co jste za firmu co
delate jak se mate pri osobnik jednani to je same placani pres rameno atd.
jestli to ma smysl zjistite az po jednani z dodavatelem v cine
jake da ceny, co umozni za dopravu a podobne
pokud jste uz nekde v cine nakupoval uvedte to pripadne odkaz na tu
firmu udelate hned jiny dojem
opovedi mam v 80% do 24 h
take vetsi firmy radi volaji tak se na to pripravte
nema smysl prehanet jak velka firma jste kolik kontejneru toho vezmete
akorat tim docilite ze vam nic neprodaji
firem vyrabejich tam je tisice neuspejete li u jedne pujdete k druhe
(pokud se jedna o bezne veci )

pokud nakupujete poprve doporucuji zjistit reference

kvalita
nenakoupil jsem toho stovky kontejneru ale vzdy jsme byli s kvalitou
spokojeni
pokud se jednalo o obvody tak problem zatim jeste nebyl
pokud o nejake prumyslovejsi veci tak kvalita je na velmi dobre urovni
nikdy jsem nekupoval spotrebni elektroniku tam to je urcite jine

vzorky
daji je vzdy jen si je musite zaplatit pripadne dopravu
zalezi jak si s nimi pisete ci zdali radi telefonujete :-)
taky zdali jste uz neco brali atd.

doprava
pouzivam DHL v pondeli poslano z taipei ve ctvrtek jsem to mel na stole
za 14 dni prisla faktura z dhl na 5000kc balik mel pres 5,5 kg (mam
smlouvu a nejaky obrat tim padem mam slevy, proto ta cena)

kontejner- neni problem si zajistit jen treba 1/3 kontejneru
za cenu opravdu odpovidajici 1/3 kontejneru
je dobre mit cloveka co to zajisti v cine (bude u nalozeni atd.)
doprava z pristavu v nemecku do cr uz pak stoji jen 15-25 tacu

reklamace
nema smysl resit pokud kupujete cele zarizeni prodaji vam samotne i
jakekoli dily a servis probiha v CR

platba
vzdy predem paklize nemate jinou smlouvu
pouzivam ebanku a nemam s ni na rozdil od jinych bank zadne problemy
do nemecka do druheho dne jinak do 3-4 dnu to maji vsude na ucte
pokud se nejedna o nejakeho cinskeho prekupnika (toho nebrat) tak se o
sve penize nebojim (presneji stejne jako kdekoli jinde)

jinak jsou to velke starosti
firmy kde jsou problemy jsou vsude tak si clovek nevybere

zpusoby jak vyhledat konkretni firmu zde umyslne neuvadim
neb by to dopadlo jak u michrochipu a kazdy by chtel zaslat vzorek
neceho a ztizilo by se prostredi pro ty co opravdu nakupuji
paklize by nekdo takovy odkaz chtel napisu ho osobne

David Kucera
technical director
CYBERTEX CZ, s.r.o.
GSM +420 728 719 427