OT lze pres internet zridit v USA ucet (placeni na ebay) ?

Tomas Vondra vondra@karneval.cz
Pondělí Srpen 1 13:26:48 CEST 2005

> Precetl jsem si podminky pro pouzit Pay Pal z CR a pokud jsem to
> spravne pochopil tak takto lze zaplatit max 100 Euro, coz je pro me
> dost nepouzitelna castka. Z hlediska poplatku a dalsich nakladu se

Nee, mam PayPal (s ceskym uctem) a nedavno jsem pres nej platil 240
liber vicemene bez problemu (resp. nesouviselo to s vysi castky).
Nicmene problem je ze na cesky ucet nemuzete penize prijimat, a pokud
nekomu chcete penize poslat tak nesmi mit "Personal Account" protoze
na ten nelze prijimat penize z kreditek.

t.v.