problem s asm a 8051

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Srpen 1 12:41:26 CEST 2005

1. Bolo by mozno dobre, keby sa sem prihlasil onen clovek, takto cez
trtiu osobu je to prinajmensom blbe...
2. ako vyzera hardware? (pullup na P0.x su nevyhnutne, nevisi to cele
nahodou na nejakom kabli?)
3. dodrzane je mozno casovane trvanie jednotky a nuly clocku (to zp trva
dost dlho, mozno az prilis), ale je dodrzany setup time, (t.j. 	medzi
mov P0.7,C
setb P0.6
) ?
4. Neskumal som datasheet toho maxa takze neviem, co presne tie
konstanty co sa tam sukaju znamenaju, ale podla popisu ma ist MSB prvy,
a komentar v programe hovori "v r0 prvnich 8 bitu adresy; v r1 dalsich 8
bitu dat", neznamena to, ze najprv sa ma vyslat r1 a potom r0?
5. Chyba nabezna hrana /CS po vyslani 16 bitov, takto to nemoze nic robit.
6. Ak je toto skutocny program a nie len nejaky vysek, tak si treba
uvedomit, ze end je len  prikaz pre prekladac aby dalsie instrukcie
nehladal, a nepreklada sa; t.j. procesor pobezi dalej, kde moze byt
kadeco (t.j. na koniec treba dat nieco ako
stop: sjmp stop )

wek