Nakupovani v China

"Z.Antonín" zdenek.antonin@atlas.cz
Pondělí Srpen 1 11:55:57 CEST 2005

Dobry den,
nakupujete nekdo soucastky primo od vyrobcu v Cine? Zajimaly by mne
zkusenosti s cenou a rychlosti dopravy, se zpusoby jak provest platbu za
zbozi atd. Potreboval bych nakoupit radove desitky nebo max.par set kusu
grafickych LCD modulu a chtel bych si udelat predstavu, zda to ma smysl.
Nevim proc, ale mam v hlave nejaky blok, ktery mi rika, ze to nebude to
same, jako nakoupit zbozi v ostatnich zemich. Informace o cenach lezou z
vyrobcu a dodavatelu jako z chlupate deky a uz vubec neni (pro me) lehke
zjistit ostatni naklady. Ten dotaz je dost siroky, ale budu moc rad za
kazdou odpoved.

Zdenek Antonin