Zauctovani nakupu zbozi (bylo: Re: Kde koupit tohle: Picotux ?)

Snail Instruments snail@iol.cz
Pondělí Srpen 1 10:34:23 CEST 2005

>BTW: to se Ti vyplati mit pausalni naklady, zvlast pri soucasnem
>zoufalem procentu? Ja bych se tam tedy nevesel (ani omylem).

To se myslim vyplati v pripade, ze podnika treba sro a to si zauctuje
vsechny naklady. Dodavatelem sro je fyzicka osoba, ktera treba formalne
zprostredkuje prodej, za to uctuje nejakou castku a na ni nabali pausalni
naklady. Tato fyzicka osoba nema prakticky zadne naklady, takze uctuje
pausalni castku a tim vyrobi dodatecne, realne neexistujici naklady. Snad
jsem se v tom moc nezamotal.

J. Hanzal