snimac uhlu natoceni anteny...

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Pondělí Srpen 1 10:05:26 CEST 2005

Stacilo by doplit inkrementalni cidlo nejakym kodem s cyklem 360
stupnu, staci potom pootoceni o 9 kroku (v tomto pripade), aby jste
urcil absolutne kde jste. Na snimani by stacily 3 optocidla.

Danhard

--
Revoluční vysokorychlostní INTERNET jen za nízký měsíční paušál 399
Kč. Navíc MP3 přehrávač nebo flash disk ZDARMA!  Více na