OT: Ptakopysk (Re: Disk pro notebook)

Honza jan.kuba@seznam.cz
Sobota Duben 30 19:02:52 CEST 2005

Ja o voze , ty o koze... na matice se neda nic cistit, spis naopak .
Narozdil od nekdy nesmyslne slozite gramatiky v jazyce ceskem je v
matice vse pevne dano. Nebo ze by treba II nebylo 3,14159 a zaokroulilo
se na 3? Tak jste to myslel?
 CAS co se usetri na vyuce nesmyslnych velkych bukvic  a dejme tomu I a
Y se muze venovat treba prave matice, ci jinym smysluplnejsim vecem.
Nemyslel jsem zrovna vymazat nejake rocniky.
Ale vidim, ze to stejne kazdy chape po svem. :-)