Oprava autoradia MTC RDS-946

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Sobota Duben 30 13:18:59 CEST 2005

Zdravim,

Jaroslav Lukesh napsal(a):
> [...]

...zapomel jste na dulezitou skupinu - rodina

...nic to je jasne, protoze jinak se o vas zacnou sirit nepekne veci
(drby) :o/

> No ja jsem to vyresi po svym - reknu sousedovi ze nemam cas, co s tim ma
> udelat a tak. No a dneska zvladne si sam vycistit i hlavy ve videu
> (spejla-bavlnena vata-isopropyl) a kdeco dalsiho.

To sem udelal taky, ovsem ze bude tu videohlavu cistit ROZTOCENOU me
fakt nenapado :o( Pak jenom telefonat - tak sem to vycistil a predtim
sem mel spatny obraz a ted uz nemam zadny...

Je to udel ktereho se asi uz nezbavime... Jeste ze nas (aspon teda me)
to bavi.

JDrozd
P.S. asi sem tazateli moc nepomohl, ale obrousene IO sou... nebudu sprosty.