Piatok: Prva ceskoslovenska jadrova elektraren - trocha propagandy

pyjan pyjan@tiscali.cz
Sobota Duben 30 08:44:13 CEST 2005

to je docela úspěch. Dva smrťáky na takové stavbě jsou vynikající. Dnes
je pracovních smrťálů mnohem více na daleko banálnějších stavbách.  A
stejně by ti dotyční jednou zemřeli. Jako každý. Takže je to v podstatě
jedno, kdy a kde se jim to povede.

Že něco uniklo?? To se stane. Jedné mocnosti během několika vteřin
zemřelo 7 lidí při obyčejném startu a podruhé při přistávání.  Z
technologického zařízení zbylo jen pár pomuchlaných plechů.