Logaritmicke pravitko - inspiracia

Pátek Duben 29 23:24:07 CEST 2005

Jo vy mladíci s mlíkem na bradě.
Na výuku logaritmického pravítka jsem sbalil svou nynější zákonitou manželku. To bylo nějakého doučování.
A jinak to logáro používám stále - v dílně, když si potřebuju občas spočíst rozměry nějakého trojúhelníku při svařování je to stále funkční, nepotřebuje to baterky a dá se podle toho udělat rovná dlouhá čára.
A perlička na závěr - na určité typy logára se dalo hrát jako na kazoo !!!

Kručinský