inkrementální snímače

Rt jr@siliconbrain.biz
Pátek Duben 29 19:28:58 CEST 2005

Enkodery jsem kupoval osobne od pana majitele, chtel jsem po nem jeste
jine informace a predvedeni zbozi (musel pro nej do skladu).
Jednal velmi korektne a ochotne, ackoli jsem ho nejspise vyrusil od
obeda, predvedl novinky, vystavil ucet a za celkovou trzbu 149 Kc
nekolikrat podekoval.
Nevim, co vice bych jeste mohl chtit... Snad jen, ze me na rozloucenou
nepoceloval na obe lice, kdyz jsme v tom Cesku.
Mozna, ze s kazdym jedna tak, jak si kdo zaslouzi.
--
Rt