prevodnik napeti na kmitocet (lm331)

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Pátek Duben 29 15:15:51 CEST 2005

Pripajejte to povine smeti na desku vsemi piny k zemi a na zbytek desky
dejte co se Vam bude libit :). Koza se nazere a co s tim vlkem uz netusim.

Ale pokud byste prece jen chtel zmineny MCU smysluplne pouzit, zkuste se
treba mrknout na MCP3202, maji je v GME.

--
Jiri Bezstarosti

----- Original Message -----
From: lada kluk <lada.prerov@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, April 29, 2005 2:37 PM
Subject: Re:prevodnik napeti na kmitocet (lm331)

Dik vsem za reakce. Musim sestrojit teplomer pomoci termistoru (-50 +300 C)
a 80AT2051 (tyto soucastky mam narizene, zbytek musim doresit sam). To jen
abyste vedeli o co se snazim.

Skusim jak ten kondik tak nejakej prevodnik. prislo mi ze je to nejlepsi
reseni previst to delicem na napeti a menit frekvenci a tu merit, ale tim
A/D prevodnikem to bude asi lepsi.
Jen me zarazilo ze je to tak nepresny to Lm331. Ja potrebuju merit aspon v
desitkach mV.

LADA