Re: prevodnik napeti na kmitocet (lm331)

lada kluk lada.prerov@seznam.cz
Pátek Duben 29 11:35:08 CEST 2005

nj, pozivam normalni keramicky (takovou apku zlutou asi to bude chybka), skoda ze ste nenapsal jaky je lepsi. Skocim do obchodu treba budou vedet, ale stejne prosim napiste co tam vrazit.
Taky by se mi hodil orientacni rozsah kolisani ktereho lze dosahnout.bude to aspon v desitkach Hz?

Jaky kondenzator pouzivate na pozici Ct (vyvod 5)? Myslim tim provedeni
(jestli to nahodou neni treba keramika)...

--
Jirka

http://www.seznam.cz - e-mailová schránka 2000 MB