Rychlost USB

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pátek Duben 29 10:33:56 CEST 2005

HJ> No, na pomalejsim je XP a na rychlejsim W2k.
HJ> Ovladace jsem zkusil nejedny. V TC myslis nastaveni kopirovani a mazani??
HJ> Tam jsem delal pokusy vseruzne, ale rozdily nevelke az zadne.

V XP je zrada ze neumi poradne nastavit ovladace. Je nutne mit SP1 a
po instalaci provest reinstalaci ovladace, tedy

My Computer - Manage - Device Manager - USB Controller
Pravy klik - Update driver (automaticky).

Mel by novy driver najit v instalaci SP1 a instalovat jako aktualni.

Netyka se situace kdyz se instaluji drivery primo od vyrobce.

J> Jak se konkretne musi nastavit?

[Total Commander]
Configuration - Options - Copy/Delete
Nastavit Compatibility mode pro flashdisk.

Tomas