Skolni priklad

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Čtvrtek Duben 28 18:04:45 CEST 2005

Ja to resil taky s beznou kalkulackou, HP48G jsem si poridil az
pozdeji a ztratil ve vlaku.
Ono to fakt jde, ale clovek nesmi zpanikarit, jinak zacne sekat chyby
i s kalkulackou (nebo PC).
U nas na VUT numericke chyby povazovali za zasadni (s poukazem na to,
ze v praxi by to shorelo a ze to neni ucel navrhu).
Takze jsem taky parkrat prosel jen takt takt.

Co se tyka kvality vyucujicich, tak na VUT elektro to v obdobi
93 - 96 celkem slo. Zvlaste pak na druhem stupni.

	Slavek

PS: Klidne bych to i spocital, ale uz jsem fakt linej.