Skolni priklad

David Belohrad david.belohrad@cern.ch
Čtvrtek Duben 28 19:27:58 CEST 2005

mate recht. uplne hyperspravne by melo byt

eq2:=Uc=U0-Rc*Irc;

'jemne jsem to zaokrouhlil' :), protoze vysledky jsou si velmi podobne.
Proud Ix je v porovnani s kolektorovym proudem mnohem mensi (pozn:
predpoklad ze odpory pro nastaveni pracovniho bodu >> Rc, coz by v praxi
melo byt dodrzeno, protoze chceme aby vetsina proudu sla do kolektoru
tranzistoru a ne pres odporovy delic)
d.