meranie kapacity/permitivity praha

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Duben 28 16:40:56 CEST 2005

on, problem je este trochu komplikovanejsi :-)
Struktury, ktore som zmeral boli vyrobene na dvoch doskach. V krabici
maju este 18 novych platni. Zvysnych 80 platni mam este tu v kancelarii.
Chcel som porovnat to co mam tu s tym co sme uz poslali do printedu, aby
som si bol isty ci sa mozem spolahnut na to, ze zmeranu hodnotu epsilonu
mozem pouzit na celu seriu.
Po tom co som volal vyrobcovi toho materialu ich referencne merania
absolutne zahmlili (z toho vznikol aj tento problem).
Je to problem ala Schroedingerova macka, aby som zistil aku ma ten
material permitivitu musim ho znicit :-) Budem mat sice presnu
informaciu aku mal permitivitu, ale nebudem uz mat material na vyrobu
plosakov :-)))
balu