meranie kapacity/permitivity praha

Danhard danhard@volny.cz
Pátek Duben 29 16:07:14 CEST 2005

Tak to jo, nepotrebujes presne absolutni epsilon, ale porovnat, jestli jsou
vsechny stejne. Na tom 1kHz by to ale nebylo asi to prave orechove.
Abs. chybu mereni mohlo taky zpusobit spatne urceni tloustky - to jsou
oboustrane ovrstvene DPS ?

Danhard

ano, ja skutocnu hodnotu z mojich merani poznam. Ale potrebujem overit
ci su aj ostatne platne rovnake. Mam ich este 88 :-)