Skolni priklad

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Duben 28 11:02:48 CEST 2005

Jaroslav Rychtařík napsal(a):

> Zdravim konf
> Resim jeden priklad kdy mam vypocitat stejnosmerne pomery v zapojeni s
> tranzistorem (viz.priloha).Znam vsechny soucastky a jejich parametry.
> Potrebval bych nakopnout.Snazil jsem se sestavit nejake rovnice ale
> nejak
> Nemuzu prijit na to jak to vyresit.Navrhnout ho umim ale spetne
> dopocitat uz jaksi ne.Porad mi toho zustava moc neznamych.

http://alzat.szm.sk

http://www.souch.cz/dok/e/zesil.pdf (http://www.souch.cz/studenti.html)

http://kfe.fjfi.cvut.cz/~pavel/file/elektro2.pdf

Vlcek - zaklady elektroniky na http://ashtray.jz.gts.cz/~kohic/Skola/

atakdale, samozrejme nejen cesky, rekl bych, ze materialu bude tuny. Po
tech letech ze skoly uz takovyhle stupen (pokud se vubec jeste vyskytne)
pocitam castecne empiricky a po castech, zrejme nikoliv soustavou rovnic...

--
Jirka