odběr AP

Honza jan.kuba@seznam.cz
Středa Duben 27 19:09:01 CEST 2005

Mam tedy trochu jine (podobne) hodnoty, nicmene odber okolo 500 mA
nastane v pripade, ze se ovis kousne.
Jinak se mi osvedcil prosty postup, jak zajistit napajeni po CAT5 kabelu
( po volnem paru)
Pripojim zdroj s merenim proudu a zvetsuju napeti ( zacinat tak okolo
9-10V) az se proud prestane zvetsovat.
Pak jeste pridam tak cca 2-3 V a to je konecne napeti, ktere nastavuju
na zdroji (LM317) na druhem konci.
Je tak zajisteno, ze stabilizator uvnitr se nebude prehrivat. U Ovise je
jesteparalelne k napajeni transil 12V.
Lze tak napajet asi do 80 metru a slo by urcite i vic, jenomze ovis
prestava na vezsi vzdalenost ze zahadnych duvodu komunikovat.
Proste se vse tvari OK ale data praz LAN netecou...ani nejde WEB sprava
ovise. Staci zkratit kabel a jede to.
??
Honza