OT: vykon & notebook ?

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Středa Duben 27 08:39:01 CEST 2005

Ja osobne mam v praci notebook a uz bych ani nechtel stolni PC. Je to
sice starsi kousek, ale i tak.
Je to otazka, co za srot by vam asi dali u vas. Jen pro srovnani uvedu
par udaju o tom mem NB:

M*obile AM*D At*hlon 1500+ (1,3GHz)
384MB RAM
Grafika "Atina" 16-32-64MB sdilena RAM
Displej  1024x768
Externi LCD 1280x1024
Wokna IksP Houm

programy, ktere mam vyzkousene, ze bezi mez problemu:
Cpp B*uilder 6
Ke*il
Ea*gle
Autoc*ad 2002
Ac*robat
Pho*tosh*op 7

Vse slape naprosto bez problemu.
Velkou vyhodu NB vidim ve sladenosti harwaru, ktera muze byt u mnoha
stolnich PC velmi pochybna...

Snad toto nejak pomuze pri vasi volbe. Kazdopadne vam drzim palce, aby
vam nenutili nejakou starou vranu:-) Ale kdovi.... treba to bude
nejnovejsi DE*LL :-D

--
S pozdravem

Ondrej Kozumplik