PIC18FXXX a RAM

Pavel pavel_t@centrum.cz
Úterý Duben 26 17:59:16 CEST 2005

> CPLD mne asi nemine.

A co uplne jine reseni? Nepise jakou pristupovou dobu potrebujete ale
mozna by misto M48T35 (pokud vyuzivate pamet i RTC) sla pouzit treba
FM31256
http://www.ramtron.com/doc/Products/Products_detail.asp?ID=15&FamID=2
coz je I2C FRAM 32kB, RTC. Sice potrebuje externi baterku pro chod RTC
ale pamet je nonvolatile a je temer nesmrtelna, u te M48... musite menit
celeho brouka za 350kc misto baterky za 20kc. Podle dnesni nabidky jsou
za neco pres 200kc a meli by byt bezne dostupne. Totez ale v paralelnim
rozhrani dela Ramtron tez ale nevim jaka je cena a dostupnost, krome
toho to neresi problem se sbernici.

Nebo pak je mozna jeste zmena procesoru :-) ZiLOG eZ80 Acclaim ma
vyvedenou externi sbernici, kterou volbou v registru muzete zapnout do
rezimu vnitrni sbernice eZ80 bez waitstate(WS), totez ale s moznosti HW
vkladani WS, Intel tedy totez co ma 8051 a jeste jeden rezim tusim ze
Motorola. Ten rezim  eZ80 s WS muze primo adresovat linearne az 16MB bez
latche. Nevim na kolik Vas prijde ten PIC18, ktery tam zamyslite ale
eZ80F92 (128kB FLASH, 4kB RAM) stoji kolem 250kc tusim pro 10 nebo 25ks.

Pavel