Hloupý dotaz - 7seg LED s společnou anodou

stranger stranger@tiscali.cz
Pondělí Duben 25 16:07:37 CEST 2005

Zdar :o)

Pokud použiji ULN2003 tak můžu vynechat 4050, protože ta tam byla jen
kvůli těm LED, abych nepřetěžoval výstupy z 4026, neboť LED nejsou
nízkopříkonové. ULN2003 tedy můžu připojit přímo na výstup z 4026 a LED
pak připojit přes 220R na výstupy ULN2003 ?

Děkuji Milan.

P.S. Jsem-li hloupý rád se dozvím jak to změnit.