[OT]: Knoppix mazani souboru

David Belohrad david.belohrad@cern.ch
Pondělí Duben 25 17:29:38 CEST 2005

problem je pravdepodobne v tom, ze ty windoze mate nainstalovane na NTFS
partition. Vzhledem k tomu ze se jedna o uzavreny journalovaci FS
microsoftu, linux
umoznuje pouze jeho cteni. Pokud jste dostatecny kamikadze, lze
premontovat i na zapis (mount -o rw ...) a pak soubory smazat, to ovsem
za predpokladu ze se chystate v budoucnosti formatovat disk :) (tudiz je
ta akce zbytecna ze :)
db.