OT: Elektrická přípojka - povoleni a realizace

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Duben 25 15:06:07 CEST 2005

v byvalej praci sme narazili na ten isty problem. Tiez chceli zaplatit
asi 4 miliony za novy transformator a rekonstrukciu kablu, az po par
mesiacoch vsetko vyhorelo a museli to opravit na vlastne naklady :-)))
b.