Felicie a alternator

AZE aze@seznam.cz
Pondělí Duben 25 14:56:51 CEST 2005

A já jsem si říkal, že je mi to nějaké povědomé :-)... před léty jsem m.j. i
na tento alternátor konstruoval zkušební zařízení do výroby .
AZE

Odpoledne pošlu, pčera jsem to kolem 22:00 večer dosta z vozu a neměl jsem
sil ho rozdělat. Je pěkně zaoxidovaný a přece jen jsem se necítil na
rozebírání.
Už vim i výrobce: http://www.magneton.cz/cz/ko00.php
TYP: MAGNETON 443 113 516 661 , 14V a 70A

Všichni ho znají pod označením .... 661.

Radek