layout pro 100MHz signál

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Duben 25 13:58:06 CEST 2005

via pridava vedeniu indukcnost (prechod na druhu stranu) a kapacitu
(ploska okolo diery). Pokial ale mate symetricke vedenie (resp.
diferencialny signal ak som to spravne pochopil), tak obe vedenia musia
byt rovnako dlhe, inak na konci dostanete + aj - signaly fazovo navzajom
posunute, co nie je zrovna optimalne.
Navyse aby bola zachovana impedancia je potrebne aby mal kazdy z tych
signalov suvislu referencnu rovinu (bud jednu alebo dve, podla toho ci
je to pasikove, alebo mikropasikove vedenie). Takze krizenie bude trochu
komplikovanejsie :-)
b.