Re: DVD vypalovačka

Jiři Drozd jirkonf@seznam.cz
Pondělí Duben 25 08:56:58 CEST 2005

  Zdravim,
mel sem problemy se starsi verzi InCD (asi 3ka), ta 4ka mi jede normalne (mam win98se a n a druhem PC ME). Akorat me se*e ze to InCD neustale (kazdou sekundu) aktualizuje jakysi log nekde v adresari windows (je plny hlasek ze cosi nemohl nastavit u druhe CD-ROMky, tad si to z hlavy nepamatuju - sem na netu ve skole) a nejde udelat defrag disku. Prozatim sem to vyresil atributem read-only, ale je to takove drapani se nohou v nose :o/ Jeste mi vadi nemoznost nastavit si rychlost zapisu, nektere starsi RW zapis na max moc nedavaji... Zkusim pohledat to WinOnCd - nebo ma nekdo jeste lepsi tip?

JDrozd