RE: "Odstínění" mikrovlnného čidla z jedné strany

LuKas hradlo@atlas.cz
Pondělí Duben 25 08:25:09 CEST 2005

(Tak až teď jsem z archivu konference zjistil, že mi někdo odpověděl - na
mejl mi to vůbec neprislo ... ??? :-( .)

Jistotu, co s tim udělá ta zeď nemám, tak jsem se právě chtěl přeptat,
jestli to už někdo netestoval :-) Ale vycházel jsem z toho, že když se to dá
do auta, tak taky vidí skrz plechy ven a to jsou přitom navíc ty plechy na
stejný zemi jako je zem čidla...

LuKas