Disk pro notebook

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Neděle Duben 24 18:34:59 CEST 2005

V práci mám jednu nepopsanou redukci a nemohl jsem přijít na zapojení, tak
jsem to na jednom disku vyzkoušel. Samozřejmě jsem tu redukci nejdřív
zapojil blbě. Disk pak fungoval. Po čase kolega nepochopil moje popisky
zapojení disku, tak tam taky jeden blbě zapojil a opět fungoval. Není
redukce jako redukce... ;)

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death