C51 fprint

Prichy prichy@volny.cz
Sobota Duben 23 19:54:44 CEST 2005

MK napsal(a):

>K puvodnimu tazateli:
>Chybi dve drobnosti - vcem to programujete a co to je "fprint" ???

C51 je v subjektu

>znam staricke Cckove "printf"
>"fprint" je neco noveho ????

:-D je to samo printf();  k prehozeni pismenek me vedlo pouze pomateni
mysli a
nehodlam se pustit k novemu "revolucnimu" C,
priznavam se k blbosti prvniho stupne :-(

>A k vlastnimu problemu, pokud se jedna o Keil a jeho "printf()"
>bez pretizene fce putchar(), tak je to celkem pochopitelne :-))))
>
>Podivejte se do C51/LIB/PUTCHAR.C
>funkce konci naplnenim SBUF=C o jeho znulovani se musite jiz postarat sam
>:-)))
>K nahozeni TI dochazi ASYNCRONNE vuci vykonani vlastniho programu
>po odeslani posledniho znaku funkci printf()

Jo, to jsem si myslel. Kouknu se na to Putchar.c snad budu zase o neco malo
chytrejsi.

Diky moc, jako vzdy trefa do cerneho.

PS: Kosto, zajmava je nase komunikace, chvili tykani, chvili vykani ;-)