C51 fprint

MK info@mcu.cz
Sobota Duben 23 19:25:23 CEST 2005

K puvodnimu tazateli:
Chybi dve drobnosti - vcem to programujete a co to je "fprint" ???

znam staricke Cckove "printf"
"fprint" je neco noveho ????

A k vlastnimu problemu, pokud se jedna o Keil a jeho "printf()"
bez pretizene fce putchar(), tak je to celkem pochopitelne :-))))

Podivejte se do C51/LIB/PUTCHAR.C
funkce konci naplnenim SBUF=C o jeho znulovani se musite jiz postarat sam
:-)))
K nahozeni TI dochazi ASYNCRONNE vuci vykonani vlastniho programu
po odeslani posledniho znaku funkci printf()

>  Nejak mi unika smysl nahazovani a shazovani TI. TI slouzi k
> rozhodnuti, jestli doslo k preruseni od prijmu nebo od vysilani.
> Nahazuje ho hardware, shazujete ho vy v obsluze preruseni.
> Jinak k nahozeni TI dojde po odvysilani kazdeho bajtu.

TI ale opravdu neslouzi k "rozhodnuti, jestli doslo k preruseni od prijmu
nebo od vysilani"
TI se proste nahodi jak pisete vzdy po odeslani znaku z SBUF, na prijem nema
zadny ucinek
a naopak prijem znaku nema zadny ucinek na TI :-))))

>  Ja osobne prikaz fprint nepouzivam, zabere si procesor jenom pro
> sebe na celou dobu vysilani, coz je nepripustne. Prikazem sprintf si
> pripravim zpravu do bufferu (char pole) a poslu na SBUF prvni bajt.
> O zbytek se postara preruseni a procesor muze delat uzitecnejsi veci.

To je sice pekne a dokonce chvalihodne, ale zda se mi ze tato "z nouze
cnost"
prameni predevsim z nepochopeni :-(((

"printf" MUZE klidne pracovat s prerusenim, klidne muze pracovat s LCD
ci jinym vystupem. Vzdyt prece zalezi na tom, jak jsou napsany (pretizeny)
funkce getkey() a putchar().

printf() a sprintf() jsou tak trochu rozezranosti pro x51, obecne kazda fce
s otevrenymi parametry je neumerne narocna na kazde pidiMCU

S pozdravem
MK