Prudic aktivni bylo: PMR pasmo

MK info@mcu.cz
Pátek Duben 22 13:32:42 CEST 2005

> Kdyz jsem se s nimi setkaval, tak jsem s mini vlidne rozmlouval,
> poslouchal jejich argumenty a diskutoval s nimi. Pak se mi ten
> trening hodil, kdyz jsem diskutoval se zakazniky, kteri take
> casto meli svou jedinou pravdu a na mne bylo, abych je
> diplomaticky presvedcil, ze je to konina.

Jsem asi malo asertivni, holt me ta sama dvojice po treti zvonici
behem jedineho tydne jiz ale opravdu sr..a.

To se tak vratite ze spitalu, sotva se plazite a ti poslove jehovovi
neleni a pres vlidne upozorneni, ze se to ale opravdu nehodi
se vraceji a vraceji a vraceji......
Oni vedi, ze za tema dverma jste a tak zvoni a zvoni a zvoni.....
Fakt roztomile, ale tohle by otravilo i dusi vstricnejsi, nez je ta ma :-(

S pozdravem
MK