Rizeni triaku

Koder Petr Koder.Petr@azd.cz
Pátek Duben 22 12:25:38 CEST 2005

Jo, pojistka F2 musí jinam a propojit nekde zem procesoru s triakama aby ovladaci proud mel kudy tect. Ještě lepsi by bylo to trochu předělat a ovladat triaky záporným napetim (propojit triaky a VCC procesoru a procesorem tahat do GND, samozrejme otocit ledky). Staci jim potom mensi proud.

Nebo ještě lepe pro Vas bude se do neceho takoveho bez radnych znalosti nepoustet.

Při patku radeji nekomentuju prilohu JPG 160kB a to ještě dvakrát po sobe.