OT: Prudic aktivni bylo: PMR pasmo

MK info@mcu.cz
Pátek Duben 22 11:04:18 CEST 2005

> Fak by me zajimalo, pokud na neco odpovidate, proc si neodpustite ty blby
> poznamky.

Kdyz to je strasne tezke a proti prirozenosti kazdeho spravneho aktivisty
:-)))

Kazdy "spravny aktivista" predevsim stale obraci na SVOU JEDINOU VIRU PRAVOU
Nevynecha zadnou prilezitost k proklamaci sveho svetonazoru a lapeni
dalsi potencionalni dusicky.

Takove Svedky Jehovovy nestaci slusne odmitnout, nestaci pribouchnout dvere,
ba mnohdy nestaci ani skopat je ze schodu. Ne opravdu mi nevadi jejich vira,
je mi volna jak pracovni sobota, vadi mi ale to jejich vecne obraceni na
JEJICH JEDINOU VIRU PRAVOU

Oni jsou totiz veskrze presvedceni, ze neobrati-li Vas, tak
1) - nebudou mit carecku
2) - nebudou mit Vase prispevky na jejich blaho
3) - nebudou mit ten slastny pocit z sireni VIRY
4) - a v neposledni rade Vas NENASEROU

Tak co s nimi? Ignorovat je?
Muj osobni nazor je, ze jim vracet stejnou minci

S pozdravem "Dnes jsem zapaleny aktivista, zitra usmazeny terorista "
MK

PS: to nebyl vtip :-)))))))